17/Akarom

Torkom szakadtából üvöltöm, hogy AKAROM,

Satírozva látni halvány, meggyötört alakom.
Látok egy szivárványt, hétszín, mint a virág,
Csakhogy a miénk egy rémisztő, szürreális világ.

Mi van itt kérem? Csak a baj baj hátán,
Akarhatnék sokat, de én tanultam más kárán.
Megelégszem ennyivel és elmondok egy imát,
Mert mindenem megvan, míg más segítségért kiált.

Csak felejtést akarok, örömöt és szépet,
Elégetni magamban minden régi képet.
Hogy ne jusson eszembe minden szalmaszálról
Minden emlékfoszlány, mi mögöttem táncol.

Hatalmába kerít a puszta akarat,
Szidom is emiatt jó sokszor magamat,
Akarat, egy lépés az újrakezdéshez,
Vágyak sokasága, mely tudom, hogy csak mérgez.

Akarnám, hogy a felejtés olyan könnyű legyen,
Hogy szívemre semmi mást, csak puha bársonyt tegyen.
De súlya túl nagy ehhez, nem bírom erővel,
Hiába harcolok, én tudom, hogy csak Ő kell.

Semmibe venni minden megtörténtet,
Ez az egyetlen, mit megfáradt szív kérhet.
Feledni az arcod, túllépni fölötted,
Nem érdekelve, hogy sok jó áll mögötted.

Lesz az a pont, hidd el, mikor már nem ugrok nevedre,
Mikor már nem várlak téged az ablakra meredve.
Csak szeress még kicsit, nem kérem sokáig,
Elég lesz, ha engem akarsz csendben, mindhalálig.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jók a verseid, érzelmekről, érzésekről szólnak. Facebookon találtam meg egyszer az oldalad. Csak így tovább. Egy névtelen hódolód. ♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a kedves szavakat kedves Anonimus, jól esnek, de tényleg! Mindenesetre beindítottad az agyamat ezzel a titokzatossággal. Felfedhetnéd igazi valód. : )

      Törlés
    2. Kedves Eszter! Létem egyelőre maradjon titokban. Egyszer már találkoztunk, de (most még) többet nem fedhetek fel magamról. A verseid érzem, hogy szívből szólnak, és nagyon megindítóak.
      Látom egy nagy teherről beszélsz, amin szeretnél továbblépni. Jelenleg én is egy ilyen helyzetbe kerültem, így a verseid dupla erőt adnak a további küzdelemhez.

      Maradok továbbra is, a Névtelen hódolód.

      Törlés
    3. Most aztán igazán kíváncsivá tettél, de szívemből örülök, ha "segítek" ezekkel a gondolatokkal. Magam is azért írok így és ilyet, hogy könnyebb legyen. Várom mihamarabbi leleplezésed : )

      Törlés