05/Ha igazán ismernétek

tudnátok, hogy régen rágtam a körmöm.
hogy volt egy hatalmas majmom.
hogy babakocsiban tologattam a kutyáim.
hogy kirugdostam a kukákat, amiért kétszer már be vagyok jelentve.
hogy fürödtem már szökőkútban.
hogy életem első rántottáját 18 évesen csináltam meg.
hogy imádtam befeküdni az ágyneműtartóba.
hogy tetszenek a pókok.
hogy nincsen sok barátom.
hogy szeretem a tabis bort.
hogy sokszor álarcot hordok.
hogy nyertem már szavaló versenyt.
hogy néptáncoltam.
hogy 1 komoly kapcsolatom volt még csak.
hogy sosem tudok egy betűt ugyanúgy leírni.
hogy tikkes vagyok.
hogy nem szeretem a zöldbabot.
hogy van egy növényem és Lillának hívják.
hogy van egy tengerimalacom, amit kismacska méretűre hízlaltam.
hogy kitört a fogam, mert belehapciztam a bögrébe.
hogy a kávét két cukorral iszom.
hogy 3 éve szeretnék egy fecske tetoválást a bal csuklómra.
hogy nincsen testvérem.
hogy imádom a homlokpuszit.
hogy az eper a kedvenc állatom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése